Monday, April 18, 2011

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε..

Και αναρωτιέμαι: γιατί τα πράγματα να μην έρχονται ΠΟΤΕ όπως τα φαντάζομαι;
Και μετά απαντώ στον εαυτό μου: αν έρχονταν όλα βολικά, δεν θα είχες τον πόθο και τον ζήλο να παλέψεις γι αυτά. Η ζωή σου θα καταντούσε ανιαρή, καθώς τα πάντα θα ήταν όπως τα θέλεις και θα ζούσες απλά για να τα ζεις.

Και πάλι, όμως, αναρωτιέμαι.
Αφού γνωρίζω πως στο τέλος δεν θα περάσει το δικό μου. Πρώτη προσπάθεια, δεύτερη προσπάθεια.. Τρίτη και φαρμακερή. Κι αν τελικά στραβοπατήσω και μπουρδουκλωθώ στις ίδιες μου τις αποφάσεις;
Το μάθημα θα σου γίνει μάθημα, λένε οι παλιοί.
Κι αν δεν μάθω το μάθημά μου; Κι αν τελικά μετανιώσω που πίεσα την κατάσταση;
Καλυτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες, παρά για κάτι που δεν έκανες, συνηθίζω να σκέφτομαι.
Κι αν..
Αν τελικά δεν αξίζει τον κόπο;
Εσύ θα γνωρίζεις αν αξίζει.
Έλα όμως που δεν είναι πάντα ο κόσμος ρόδινος και ωραίος!
Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, το σύμπαν κάνει τα πάντα για να το αποκτήσεις.Yeah, tell me about it!

Όλοι μιλάνε και μιλάνε, συμβουλεύουνε και συμβουλεύουνε. ΤΙ;! Δηλαδή ξέρουν καλύτερα; "Όταν φτάσεις στην ηλικία μας, θα ξέρεις". Εσείς δηλαδή ξέρετε; "Με τα χρόνια ωριμάζεις." Μπορώ εύκολα να σας μιλήσω για άτομα πιο ώριμα από εσάς. "Με την εμπειρία θα μάθεις." Τώρα προσπαθήτε να μας πείσετε ότι είστε έμπειροι; Όλοι μιλάνε και μιλάνε, συμβουλεύουνε και συμβουλεύουνε..
Προσπαθώντας να αποδείξουν πως κατέχουν όλες τις απαντήσεις, επειδή η πείρα τους τις δίδαξε.

Τελικά όμως..
Αξίζει τον κόπο;
Να περιμένω; Να ξαναπροσπαθήσω;
Κι αν χάνω τον χρόνο μου;
"Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε.."

No comments:

Post a Comment